יום שלישי, 5 בפברואר 2013

כל הקודם זוכה ב-Varsity Clubs of America Hotel Mishawaka ,מישוואקה, אינדיאנה, ארצות הברית

מישוואקה, אינדיאנה, ארצות הברית, Varsity Clubs of America Hotel Mishawaka

Varsity Clubs of America Hotel Mishawaka

בVarsity Clubs of America Hotel Mishawaka יש בריכה, מסלול גולף, ובנוסף סאונה. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר מישוואקה.

מתקני הפנאי של Varsity Clubs of America Hotel Mishawaka כוללים מיני-גולף, ביליארד ופוט פוט גולף (מיני גולף). במלון יש מרכז עסקים, חדרי דיונים וחדר/י ישיבות. בVarsity Clubs of America Hotel Mishawaka ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. האורחים מוזמנים לנצל את מתקני הברביקיו של המלון.

כל החדרים המודרניים של Varsity Clubs of America Hotel Mishawaka מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם פינת קפה ותה, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וטלוויזיה. הם כוללים חיבור לאינטרנט אל- חוטי חינם, ממוזגים ובנוסף מצויידים במקרר ונגן די וי די. בחדרים תמצאו המטבחון הכולל מקרר קטן ומיקרוגל. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לשהיה של משפחות.

הבר של Varsity Clubs of America Hotel Mishawaka מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל University Park Mall ופחות מעשר דקות נסיעה אל גן החיות של פוטאוואטומי, אצטדיון נוטרה דאם וBethel College. היכל התהילה של פוטבול המכללות, Stanley Coveleski Regional Stadium ומוזיאון האמנות האזורי של סאות' בנד נמצאים במרחק נסיעה קצר מהמלון. אוניברסיטת נוטרה דאם וספרית הסבורג נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, נגן DVD, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, אזור/שולחנות פיקניק, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מסלול גולף, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, מגרש כדורגל, ביליארד, מיני-גולף, מתקני כושר, ג'קוזי, בריכה מקורה, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 283 ביקורות אורחים
23 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 18 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שלבר היה מבחר נהדר ואווירה מעולה
מתוך 44 ביקורות על גודל החדרים, 31 אמרו שהם היו גדולים
31 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 27 חשבו שהמחיר היה הוגן
65 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 58 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 61 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס

3800 North Main Street, מישוואקה, אינדיאנה, ארצות הברית


 

עם hotels-seeker.com תמצאו את הדילים הטובים ביותר עבור Varsity Clubs of America Hotel Mishawaka מתוך מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בVarsity Clubs of America Hotel Mishawaka עם hotels-seeker.com.

Varsity Clubs of America Hotel Mishawaka
מישוואקה
אינדיאנה, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה